Užij si párty zodpovědně, odměníš se východem slunce, vzkazuje Heineken svým příznivcům v nové kampani
Východ slunce patří střídmým konzumentům alkoholu...Právě toto sdělení posílá prostřednictvím nového spotu a fotek na sociální síti Facebook svým příznivcům a konzumentům v době Vánoc do světa prémiová značka Heineken, která tímto způsobem opět podporuje zodpovědnou konzumaci alkoholu. Nová iniciativa je součástí oceňované globální kampaně Open Your World, která propaguje prémiové pivo Heineken, ale i příkladné chování mezi dospělými konzumenty. V současnosti mohou všichni zájemci spot najít na odkazu https://www.youtube.com/watch?v=OHUpQZIylVc&feature=relmfu, v nejbližší době bude ke shlédnutí i na webových stránkách www.heineken.cz.
Vánoce a Silvestr bývají spojovány s oslavami a konzumací alkoholu. Společnost Heineken se proto rozhodla nový spot spustit právě v tomto čase. Zodpovědná konzumace se tak bude prezentovat na Youtube, fanouškovských stránkách na Facebooku a v nejbližší době i na internetových stránkách Heineken.com.
Hlavním hrdinou spotu „The Sunrise“, který trvá 85 vteřin, je mladý muž, který si plnými doušky, ale přitom zodpovědně užívá párty. Podle tvůrců kampaně dává svým chováním najevo, že neexistují žádné limity, pokud znáte své vlastní. Noc ve společnosti si tak může užívat i v případě, že dá před přílišnou konzumací piva přednost kombinaci s lahví vody. Noc tak může končit sledováním překrásného východu slunce se slavnou DJ Audrey Napoleon. Ve spotu dále exklusivně zazní právě její skladba nazvaná „MYSUNRISE“. „The Sunrise je sice spot o zodpovědné konzumaci alkoholu, nicméně představuje něco nového, co tu ještě nebylo. Je zajímavý, absolutně cool a má naprosto překvapivou super pointu,“ přibližuje spot manažer prémiové značky Heineken v České republice Richard Gažo.
Natáčení krátkého filmu se uskutečnilo v Londýně pod vedením talentovaného režiséra Frederika Bonda, na programu také pracovaly vůdčí komunikační agentury Publicis International a AKQA.
Nový program klade důraz na osobní prožitky, které chce pustit do světa přes sociální a digitální média. Prostřednictvím upoutávek tak kampaň odstartovala 28. listopadu současně ze čtyř světových metropolí: Londýna, Ho Či Minova Města, Ria de Janeira a San Francisca. Na místech, která skýtají nejkrásnější pohled na východ slunce, proto stály pohovky s nápisem #mysunrise. Příznivci značky Heineken pak měli za úkol vyfotit nejlepší momenty s východem slunce spojené, označit je #mysunrise a poté zveřejnit na facebookových stránkách Heinekenu. Od 12. prosince jsou fotografie průběžně publikovány na stránkách značky Heineken na Facebooku a prostřednictvím dynamické facebookové aplikace. Nejlepší z nich se každý týden vystavují na zdi fanouškových stránek.
zdroj: tisková zpráva pivovaru Heineken Čr