Staropramen mění design baleného piva a rozšiřuje jeho nabídku
Právě v těchto dnech se mohou spotřebitelé poprvé setkat s novým designem balených piv značky Staropramen. Začala totiž jejich distribuce, v rámci které se na trhu objeví lahve s novými etiketami, nové plechovky, PET lahve a multibalení . Od změny designu představitelé značky očekávají především posílení vnímané kvality produktové řady a zvýraznění viditelnosti těchto balení na prodejnách. Nový design etiket připravila agentura Cocoon jako vítěz výběrového řízení na tento projekt. Společně se zavedením nového designu uvádí Staropramen na trh také další typ balení úspěšné Staropramen 11o - půllitrovou plechovku.
„Staropramen je značka, jejíž kvalitu oceňují nejen spotřebitelé ale i odborná veřejnost. Nový design etiket má reflektovat a podpořit právě vnímanou kvalitu produktové řady. Jelikož obal je důležitým prvkem nákupního rozhodování, mají nové etikety také posílit viditelnosti piv Staropramen na prodejnách. Design navíc pomůže k jasnějšímu odlišení jednotlivých typů piv Staropramen, což ocení především věrní spotřebitelé naší značky,“ vysvětluje Eva Zlámalová, brand manager značky Staropramen.
„Při tvorbě nových etiket jsme se soustředili především na zdůraznění vertikálního loga a tradiční ikony „S“. Větší plastičnost loga podporují detaily v podkresech. Kvůli odlišení jednotlivých typů piv v portfoliu značky jsme posílili jasné barevné kódování a použili krátkou slovní charakteristiku. K centralizaci loga přispěla změna tvaru i etikety,” popisuje klíčové změny v designu Zlámalová.
K poslední takto výrazné změně designu balených piv z portfolia značky Staropramen došlo počátkem roku 2006 v souvislosti se zavedením nového typu zelené lahve, které nahradily do té doby používaný typ NRW. Staropramen tehdy jako první u nás použil netradiční formu vertikálního loga.
Společně se změnou designu balených piv Staropramen uvádí pivovar také novinku v portfoliu - půllitrovou plechovku na degustačních soutěžích již několikrát oceněné Staropramen 11o. Ta byla na trh uvedena loni a doposud byla dostupná v půllitrové lahvi a točené variantě.
Zdroj: tisková zpráva pivovaru Staropramen