Stanislav Bernard: Dnes z PETky, zítra z tašky?
Rodinný pivovar BERNARD v těchto dnech reaguje ve své nové billboardové kampani Dnes z PETky, zítra z tašky na jednu z dalších absurdit dnešní doby.
„Billboardovou kampaní Dnes z PETky, zítra z tašky chceme upozornit na to, kam až může dojít snaha některých pivovarů, pod tlakem obchodních řetězců. Pokud to takto bude pokračovat dál, můžeme se v budoucnu dočkat toho, že tradiční český ležák se bude prodávat v igelitových taškách.“říká s nadsázkou Stanislav Bernard a dodává:“Jsem toho názoru, že národní nápoj, kterým český ležák jistě je, si zaslouží, aby se prodával ve skleněné lahvi. V současné době se však stále více piva stáčí do plastových lahví a navíc se často dováží ze zahraničí. Je to potom ještě tradiční české pivo?“
V současné době Rodinný pivovar BERNARD vaří 7 druhů nepasterizovaného piva a 4 druhy nealkoholického piva. Tři druhy piva se stáčí do retro lahví s patentním uzávěrem, ostatní piva do vlastních skleněných lahví.
Zdroj: tisková zpráva pivovaru Bernard