První týden referenda ukázal, že nové Krušovice chutnají skoro 90 % lidí

27.05.2011 08:50

    Královský pivovar Krušovice se rozhodl jít s kůží na trh a prověřit chuť nových přírůstků svého pivního portfolia přímo českými pivaři. Pivovar pod vedením Tomáše Kosmáka v uplynulém roce přestal vařit krušovické Světlé a krušovický Ležák a za asistence původního sládka pivovaru Václava Klouba uvařil pořádnou krušovickou Desítku a Dvanáctku. Milovníci piva tak nyní na 300 místech v Čechách ochutnávají krušovickou Desítku i Dvanáctku a odpovídají na otázku „Chutnají vám nové Krušovice?“. Průběžné výsledky jsou velmi slibné, Krušovice chutnají téměř 90 % lidí!

 

 „Když jsme na jaře uváděli na trh naši novou Dvanáctku, s napětím jsme očekávali, jak ji naši zákazníci přijmou. Novou recepturu jsme totiž vyvíjeli hlavně proto, že si to přáli naši spotřebitelé,“ říká Jiří Imrýšek, marketingový ředitel Heineken Česká republika, a doplňuje: „Abychom jim dali příležitost se k nové chuti vyjádřit, rozhodli jsme se vyhlásit pivní referendum. Samozřejmě chceme při této příležitosti veřejnosti naše nová piva i představit“. Spotřebitelé budou moci ochutnat a vyjádřit se jak k nové Dvanáctce, tak i k nové Desítce, již pivovar přivedl na svět už vloni.

 

Čtyři speciální týmy vybavené historickými auty a cisternami vyrazily 16. května na 30 denní cestu, během které navštíví 300 míst. Během prvního týdne referendum zavítalo již na 68 míst, kde se vytočilo dvanáct a půl tisíce piv a pořádné Krušovice zatím chutnají 88,55 % lidí. S největším úspěchem se Desítka a Dvanáctka setkaly ve Zvoleněvsi, kde pivo chutnalo 100 % lidí ze 126 hlasujících. „Zájem a spokojenost veřejnosti, která z průběžných výsledků vyplývá, nás velice těší,“ říká Hana Fenclová, brand manažerka Krušovic. Referendum bude pokračovat až do 14. června. Slavnostní závěr celé akce bude 18. června při pivních slavnostech v Krušovicích, kde se návštěvníci mohou těšit na bohatý doprovodný program.

Po skončení celé akce se s výsledky budou moci seznámit všichni milovníci piva na webových stránkách www.KrusovickeReferendum.cz. Široká veřejnost pak bude informována i prostřednictvím speciálního televizního spotu.

 

Kalendář a mapa akcí, aktuality, soutěž „Natoč si pořádné krušovické“, v níž lze vyhrát pivní servis s historickou cisternou, sud piva a další pivní ceny a další podrobnosti o referendu najdete také na stránkách www.KrusovickeReferendum.cz.

Zdroj: tisková zpráva společnosti Heineken Čr