Pivovar Krušovice pořádá první pivní referendum

18.05.2011 06:30

Královský pivovar Krušovice se rozhodl jít s kůží na trh a prověřit chuť nových přírůstků svého pivního portfolia přímo milovníky piva. Pivovar pod vedením Tomáše Kosmáka v uplynulém roce přestal vařit krušovické Světlé a krušovický Ležák a za asistence původního sládka pivovaru Václava Klouba uvařil pořádnou krušovickou Desítku a Dvanáctku. Navrátil se tím k  původní krušovické receptuře tolik oblíbené pivaři. Aby spotřebitelům svá nová piva představil a získal od nich potřebnou zpětnou vazbu, rozhodl se pivovar vyjet přímo za nimi do českých měst, městeček a obcí.  Milovníci piva tak budou moci na 300 místech v Čechách vyzkoušet krušovickou Desítku i Dvanáctku a zároveň odpovědět na otázku „Chutnají vám nové Krušovice?“. Výsledky referenda budou vyhodnoceny a zveřejněny v červenci letošního roku.

 

 

 „Když jsme na jaře uváděli na trh naši novou Dvanáctku, s napětím jsme očekávali, jak ji naši zákazníci přijmou. Novou recepturu jsme totiž vyvíjeli hlavně proto, že si to přáli naši spotřebitelé,“ říká Jiří Imrýšek, marketingový ředitel Heineken Česká republika, a doplňuje: „Abychom jim dali příležitost se k nové chuti vyjádřit, rozhodli jsme se vyhlásit pivní referendum. Samozřejmě chceme při této příležitosti veřejnosti naše nová piva i představit“. Spotřebitelé budou moci ochutnat a vyjádřit se jak k nové Dvanáctce, tak i k nové Desítce, již pivovar přivedl na svět už vloni.

 

Referendum bude probíhat po dobu 30 dní. Čtyři speciální týmy vybavené  historickými auty a cisternami vyrazí na cestu 16. května a jako první navštíví ve 14 hodin Vlašim, Velkou Dobrou, Odolenou Vodu a Prahu 1. Pak pokračují po ochutnávkové trase naplánované po 300 českých městech a vesnicích až do 14. června. Krušovice jsou připraveny dát českým pivařům ochutnat až  300 000 piv v ochutnávkových třetinkových kelímcích. Ti zároveň mohou vhozením kelímku do hlasovacího zařízení vyjádřit svůj názor na chuť nové Desítky či Dvanáctky. Výsledky hlasování bude také odborně zjišťovat a zpracovávat výzkumná agentura Millward Brown.  Po skončení referenda se s výsledky budou moci seznámit všichni milovníci piva na webových stránkách www.KrusovickeReferendum.cz. Široká veřejnost pak bude informována i prostřednictvím speciálního televizního spotu.

 

Pořádání Krušovického referenda provází marketingová kampaň, která odstartovala 9. května. Jednou z jejích hlavních tváří je herec Leoš Noha. Ten se představí v reklamním spotu jako ostřílený český pivař nebo v on-line soutěži jako štamgast, který si nechává natočit virtuální pivo. Ve spotu vystupují také krušovičtí sládci Tomáš Kosmák a Václav Kloub a další zaměstnanci společnosti. Poprvé si v krušovické reklamě zahraje i samotný krušovický pivovar. Na ochutnávku nových Krušovic budou dále zvát spoty v regionálních rádiích a pivařům se nové portfolio připomene i prostřednictvím bigboardů. U příležitosti referenda byly rovněž připraveny nové webové stránky. Na adrese www.KrusovickeReferendum.cz je umístěn kalendář a mapa akcí, aktuality a soutěž „Natoč si pořádné krušovické“, v níž lze vyhrát pivní servis s historickou cisternou, sud piva a další pivní ceny.

 

 

Zdroj: tisková zpráva společnosti Heineken Čr