PIAF 2011: Heineken představuje novou globální kampaň The Entrance

11.05.2011 09:16

    Reklamní spot s názvem The Entrance (Vstup) je výkladní skříní nové globální kampaně značky Heineken. Poprvé se v premiéře představí na letošním ročníku mezinárodního reklamního festivalu PIAF 2011, který se dnes a zítra koná v Národní galerii v Praze. Nový spot, který se za účasti více než stovky herců natáčel v paláci poblíž Barcelony, s největší pravděpodobností už brzy uvidí návštěvníci českých kin. Ke shlédnutí je samozřejmě i online.

 

V současnosti mohou spot shlédnout návštěvníci webu na adrese www.piaf.cz., kde hlasují o nejlepší pivní reklamu. Do speciální kategorie Best Beer Ad se letos přihlásilo deset soutěžících z celého světa. Heineken zde představuje hned dvě reklamy, vedle The Entrance také spot Krátké setkání. Příběh ženy a muže se odehrává ve vlaku a má překvapivé rozuzlení.

 

Festival PIAF 2011, který má kromě vlastní prestižní soutěže dále na programu konference, diskuse a workshopy, je určen zadavatelům i poskytovatelům reklamy. Podle pořadatelů akce budou setkání reflektovat poslední trendy v oblasti kreativního marketingu. Účast potvrdili uznávaní experti ze zahraničí.

 

Do vlastní soutěže festivalu se přihlásilo 92 agentur ze 30 zemí světa. České agentury v mezinárodní konkurenci obstály dobře: ze 145 prací postoupilo z prvního výběrového kola 31 z nich. V každé ze 14 kategorií soutěže se budou udělovat zlaté, stříbrné a bronzové ceny. V odborné porotě zasedne i globální manažerka komunikace pro rozvinuté trhy Heinekenu Sandrine Huijgen, která má novou globální kampaň The Entrance na starosti.

 

Heineken jako partner PIAF 2011 připravil u příležitosti slavnostního předávání cen na závěr festivalu  velkolepou podívanou. Na návštěvníky mimo jiné čeká laserová show, iluzorní točení piva v 3D projekci a populární laser mapping na budově Parkhotelu. Účastníkům párty se bude exkluzivně nabízet pivo Heineken a to i ve speciálních lahvích, které svítí ve tmě.

 

 

Heineken je třetí největší pivovarnickou skupinou na světě a evropskou jedničkou mezi výrobci piva. V roce 2003 se součástí skupiny Heineken Česká republika stal pivovar Starobrno a v roce 2007 se působnost skupiny rozrostla o Královský pivovar Krušovice a. s. V polovině roku 2008 byla úspěšně dokončena akvizice společnosti Drinks Union, a. s. V roce 2009 bylo Starobrno, a. s. fúzováno do společnosti Královský pivovar Krušovice a. s. Na počátku roku 2010 byla do obchodního rejstříku zapsána změna obchodní společnosti, kterou  byla společnost Královský pivovar Krušovice a. s. přejmenována na Heineken Česká republika, a. s. V současné době je Heineken Česká republika třetím nejsilnějším hráčem na domácím trhu s pivem, v exportu se řadí mezi nejdůležitější vývozce piva.

 

Zdroj: tisková zpráva pivovaru Heineken Čr