Ostravar je novým partnerem festivalu Colours of Ostrava
Pivovar Ostravar se stal novým exkluzivním dodavatelem piva jednoho z nejprestižnějších a nejkvalitnějších hudebních festivalů u nás – world music festivalu Colours of Ostrava. Na dnešním setkání s novináři o tom informovaly manažerka značky Ostravar Martina Bučková a ředitelka ostravského festivalu Zlata Holušová. Festival díky tomuto spojení získá silného partnera nabízejícího návštěvníkům prostory pivovaru, širokou nabídku piv, komfortní servis a řadu zajímavostí a aktivit se světem piva spojených.
„Je pro nás ctí podpořit tak významnou hudební a společenskou akci, kterou se za dobu své existence festival Colours of Ostrava stal. Svým významem daleko přesáhl hranice města a regionu,” prohlásila při příležitosti oznámení partnerství Martina Bučková z Ostravaru. "Nové partnerství je pro Ostravar dalším z významných milníků v posilování pozice značky v regionu severní Moravy,“ dodává.
Festival v letošním roce završí deset úspěšných let. A podobně je tomu i u Ostravaru. Ten má za sebou jedno z nejúspěšnějších desetiletí historie. Během něj pivovar získal řadu ocenění na pivních soutěžích, uvedl na trh speciální piva, rozšiřoval počet hospod a restaurací čepujících jeho značky, ze Slavností pivovaru učinil jednu z nejnavštěvovanějších akcí ve městě a uzavřel strategická partnerství s významnými subjekty v Ostravě i okolí: s fotbalovou ikonou kraje Baníkem Ostrava, nejmodernější halou v regionu - ostravskou ČEZ arénou a v rámci expanze za hranice domovského regionu se stal generálním partnerem Havířovských slavností.
Podle Bučkové je tak Ostravar ostravským pivním lídrem a zároveň vyhledávaným a respektovaným partnerem. “Nyní nastala nejvhodnější chvíle spojit své síly s hudebním festivalem Colours of Ostrava.”
Spojení s Ostravarem si pochvaluje i ředitelka hudebního festivalu Colours of Ostrava Zlata Holušová. „Nové partnerství nám otevírá nové možnosti. Především bychom rádi využili naší spolupráci k rozšíření portfólia nabízených piv a zlepšení servisu piva,“ uvedla Holušová.
Pivovar Ostravar plánuje, že letos nabídne na festivalu až dvojnásobný počet piv než tomu bylo doposud. Kromě piv značky Ostravar to budou také piva z portfolia jeho mateřské společnosti. „Základní myšlenkou hudebního festivalu Colours of Ostrava je pestrost,“ říká Martina Bučková, manažerka značky Ostravar. „Jsme si vědomi, že s pestrostí hudebních žánrů roste význam tohoto hudebního festivalu, a proto se chystáme nabídnout návštěvníkům také pestrý sortiment piv.“ Na čepu tak návštěvníci najdou nejen další česká piva, ale také vybrané zahraniční značky. Jejich přesný výčet pivovar oznámí v červnu, kdy budou dořešeny všechny technické záležitosti.
Pivovar bude také klást důraz také na pivní kulturu a kvalitu pivního servisu. „Našim záměrem je předvést na festivalu malý pivní koncert, abychom ukojili žízeň návštěvníků kvalitně a bez čekání,“ zdůraznila Bučková a dodala, že Ostravar by nechtěl zůstat pouze u dodávky piva. "Vždy se našim partnerům snažíme nabídnout něco navíc. Platí to i tentokrát. Proto jsme pro doprovodný program Colours of Ostrava nabídli také prostory našeho pivovaru.“
„Představa, že pro potřeby festivalu můžeme využít areál pivovaru byla velmi lákavá,” potvrdila Zlata Holušová. “Vždyť Ostravar stejně jako naše hlavní hudební scény leží v centru Ostravy, takže se zde nabízejí zajímavé možnosti, jak návštěvníkům zpestřit festivalový pobyt.”
Nabídka areálu pivovaru není ze strany Ostravaru poslední. Obě strany nyní budou intenzivně jednat o konkrétní podobě jednotlivých projektů. „Myslím, že do dvou měsíců bude vše jasné. Na začátku června společně představíme způsob, jak letos Ostravar obohatí Colours,“ prohlásila závěrem Martina Bučková.
Zdroj: tisková zpráva pivovaru Staropramen