Oslavte každý 11. den v měsíci v roce 2011 se Zlatopramenem 11°

06.05.2011 09:15

Každý 11. den v měsíci se příznivci značky Zlatopramen 11° mohou těšit na příjemný dárek. Ve vybraných ústeckých restauracích, výčepech a dalších provozovnách se totiž bude v tento den prodávat půl litru čepovaného Zlatopramenu 11° za speciální cenu 11 korun. Poprvé akce odstartovala 11. dubna.

 

„Akce se poprvé konala 11. dubna a bude se opakovat ve vybraných restauracích v Ústí nad Labem každý měsíc až do konce letošního roku. Chceme tím oslavit spolu s našimi příznivci „jedenáctkový rok“. Od toho se odvozuje i speciální cena 11 korun, která je odměnou pro věrné konzumenty Zlatopramenu 11°,“ vysvětluje Boris Rajdl, brand manažer značky Zlatopramen 11°.

 

Na akci upozorňovaly POS materiály přímo v restauracích a zařízeních, které se na ní spolupodílejí. Součástí materiálů jsou i unikátní vtipné omluvenky pro ty, kteří se budou chtít vypravit každého 11. za Zlatopramenem 11°. Samolepicí omluvenky mají několik variant, například že právě 11. je den, kdy musí jít autor vzkazu do hospody, protože tam na něj čeká „super seriál“, místo do fitness centra zamíří posilovat se zlatými činkami, nebo třeba raději než na zkoušku kapely si zajde „dát do trumpety“. Stačí jen doplnit, komu je omluvenka určena a kdo ji vyplnil. Informace o akci zájemci najdou také na webových stránkách www.zemezlatopramen.cz.  

 

Vedle toho až do konce května potrvá soutěž Hledej vzkazy v lahvích Zlatopramen o tři zájezdy pro dvě osoby do slunné Kalifornie, kde na ně čeká o stupeň lepší léto i se školou surfu. Akce probíhá v maloobchodní síti a lidé sbírají pod víčky skleněných a Maxilahví Zlatopramen 11° unikátní kódy. Ve hře jsou dále tisíce zábavných cen. Na novém facebooku Zlatopramen se uživatelé dále mohou pobavit u crazy videa a kamarádům posílat vtipné vzkazy v lahvích.

 

 

_______________________________________________________________

 

 

Tradice výroby jedenáctistupňového piva Zlatopramen sahá až do poloviny sedmnáctého století. Zlatopramen je hutnější pivo s bohatou pěnou a příjemnou hořkostí. Vyváženou chuť Zlatopramenu dodává vybraný chmel, kvalitní slad a použití tradiční technologie. Zlatopramen je vůbec nejprodávanějším pivem mezi jedenáctkami. V této kategorii Zlatopramen jasně vede, v roce 2010 značka získala 37 % podíl na maloobchodním prodeji. Zlatopramen se v roce 2009 začal stáčet do 1,5 litrových Maxilahví, tedy nového moderního balení ze speciálního plastu. V rychle rostoucím novém obalovém segmentu se Zlatopramen stal v roce 2010 jasným lídrem. Na celkovém maloobchodním prodeji piva v tomto typu obalu se Maxilahev Zlatopramene podílel 52 %. Maxilahev Zlatopramen získala ocenění i za design na prestižním mezinárodním veletrhu Sial d´Or v Paříži.

 

 

Zdroj: tisková zpráva pivovaru Heineken Čr