Novinka na českém pivním trhu: Zlatopramen Radler Zimní pro zahřátí

14.11.2012 12:20

Unikátní novinku – Zlatopramen Radler Zimní ve dvou příchutích – pošle na český pivní značka Zlatopramen. Je určen k ohřátí, nicméně studený chutná rovněž skvěle. Zlatopramen Radler ve dvou příchutích hruška se skořicí a višeň s čokoládou se na trhu objeví v listopadu letošního roku. Uvedení novinky se sloganem Zahřeje studený i horký bude provázet i televizní kampaň, ochutnávky a další reklamní akce.

 
Zlatopramen Radler Zimní je unikátní kombinací silného polotmavého piva se šťávou z přírodního ovoce a vánočního koření nebo čokolády. Stejně jako ostatní tři Zlatopramen Radlery neobsahuje žádné konzervanty. Oproti „letním“ Radlerům má vyšší obsah alkoholu (do 5%).
 
„Zlatopramen Radler Zimní je ideální nápoj pro chladné období, protože je to první Radler určený k ohřátí. Právě proto s ním přicházíme právě na podzim. Důvodem jeho uvedení na trh je pochopitelně narůstající obliba pivních mixů, které se zatím prodávaly nejvíc v létě. My ale chceme spotřebitelům  nabídnout také zimní variantu ve výjimečných příchutích hruška se skořicí a višeň s čokoládou,“ uvedla k očekávanému uvedení inovace na trh za značku Zlatopramen Kristina Benkovičová ze společnosti HEINEKEN, které značka Zlatopramen patří. Výhoda nového výrobku „pro zahřátí“ podle ní spočívá i ve snadné přípravě. Typické zimní nápoje typu svařeného vína či punče se připravují smícháním surovin v různém poměru. Výsledná chuť pak závisí na příslušné receptuře a druhu použitých ingrediencí. Naopak Radler Zimní chutná vždy stejně skvěle a lze ho bez problémů a rychle ohřát v mikrovlnné troubě.
 
Zlatopramen Radler Zimní ve dvou příchutích je v pořadím čtvrtým a pátým ochuceným pivem, které už letos značka Zlatopramen představila. V březnu se začal prodávat Zlatopramen citron a Zlatopramen pomeranč se zázvorem, po jejich úspěchu na trhu pak v říjnu přibyla příchuť grep. Tyto Radlery mají nižší obsah alkoholu než zimní – do 2%. Vznikají kombinací piva Zlatopramen a šťávy z přírodního ovoce a nepřidávají se do nich rovněž žádná další sladidla.
 
Segment ochucených piv zaznamenává raketový růst prodejů. Od začátku roku do srpna 2012 se prodalo pětkrát více ochuceného piva než ve stejném období roku předcházejícího. Není proto divu, že se i na prestižních degustačních soutěžích začínají pivní mixy objevovat jako samostatná kategorie.
 
Zdroj: tisková zpráva pivovaru Heineken Čr