Nealkoholické pivo Fríí se mění na Zlatopramen NA

13.03.2013 21:12

Oblíbená značka nealkoholického piva Fríí přechází do rodiny značky Zlatopramen. Nově tak na etiketách zákazníci najdou logo a název Zlatopramen N•A. Na trhu se o stupeň zábavnější nealko objeví v únoru 2013.

 
 
Nealkoholické pivo Fríí přechází pod pomyslná ochranná křídla značky Zlatopramen a mění název na Zlatopramen N◦A, na trhu se mu tak otevírají nové možnosti. Zlatopramen je oblíbená a zavedená značka, na kterou spotřebitelé vstřícně reagují.
 
„Věříme, že změna názvu na Zlatopramen N◦A otevře našemu oblíbenému nealku dveře k dalším novým spokojeným spotřebitelům. Kvalita a chuť, na kterou byli zákazníci zvyklí u nealkoholického piva Fríí, zůstane samozřejmě zachována. Navíc podpora a zázemí silné značky Zlatopramen nám ji pomůže dále šířit,“ komentuje rebranding Milan Schramm, ředitel a vrchní sládek pivovaru Starobrno, v němž má výroba nealkoholického piva značek Starobrno Fríí a Fríí dlouholetou tradici.
 
Nealkoholické pivo vychází vstříc nejen řidičům, manažerům a sportovcům, ale obecně všem, kteří si chtějí vychutnat lahodnou a osvěžující chuť piva a přitom se plně soustředit na výkon. Tento trend potvrzuje i výzkum agentury Spectra z roku 2012, který uvádí, že nejčastěji pijí nealko vysokoškolsky a středoškolsky vzdělaní muži ve středních letech. Nejvíce nealka se pak vypije v Praze a na Moravě.
 
Zlatopramen N◦A se vyrábí z těch nejkvalitnějších surovin podle originální receptury nealko piva Fríí a je charakteristický lahodnou a jemně nahořklou chutí opravdového piva. Prodávat se bude v plechovkách, třetinkových skleněných lahvích, v restauracích pak čepovaný ze sudu. Doporučené prodejní ceny zůstávají stejné, jako byly pro Fríí a začínají na 10.90,- za 0,33l lahev, plechovku o objemu 0,5l koupíte za 14.90,-.
 
Uvedení Zlatopramene N◦A na český trh podporuje celorepublikově zavedenou a rostoucí značku. Název produktu N◦A je nejčastěji používanou zkratkou pro nealkoholické pivo a značka Zlatopramen N◦A se tak chce stát pochopitelnější pro cílovou skupinu. „Chceme ukázat, že si člověk může užívat i s nealkoholickým pivem, proto produkt uvádíme v moderním a progresivním designu,“ uvedla k nové značce manažerka Lenka Kroupová ze společnosti HEINEKEN, která má Zlatopramen na starosti. Konzumenti se podle ní mohou v únoru a březnu těšit na reklamní vizuály přímo v místech prodeje a též i na internetu a sociálních sítí, nové nealkoholické pivo se představí i v tisku, v květnu pak i v televizi. Se Zlatopramenem N◦A nás tedy čeká o stupeň lepší zábava!
 
Zdroj: tisková zpráva pivovaru Heineken Čr