Nealko Fríí stříbrné na PIVEXU

02.03.2011 08:40

    Slavnostním vyhlášením vítězů vyvrcholil včera večer v hotelu Voroněž devatenáctý ročník odborné degustační soutěže piv ZLATÝ POHÁR PIVEX – PIVO 2011. Skvělého úspěchu dosáhlo nealkoholické pivo Fríí, které se umístilo na druhém místě. V případě Fríí jde už o druhé významné ocenění v letošním roce. Začátkem února bodovalo na Zlaté pivní pečeti v Táboře, odkud si odvezlo rovněž stříbrné ocenění.

 

Značka nealkoholického piva Fríí, které se vyrábí ve starobrněnském pivovaru, je na trhu od dubna loňského roku. V obchodech se prodává v půllitrových a třetinkových lahvích a půllitrových plechovkách, do restauračních zařízeních se dodává i v sudech. Tento měsíc přibude do českých supermarketů a hypermarketů moderní obal Fríí, Maxilahev o obsahu 1,5 litru.

 

Maxilahev je obal vyvinutý jen pro pivo. Použitý speciální plast obsahuje složku, která brání pronikání světla a kyslíku, což prodlužuje trvanlivost piva a uchovává jeho chuť.

 

„Značka Fríí je od počátku existence spojena s motorismem a sportem. Podporujeme významné sportovní akce a individuální sportovce, ale i další programy, které se zabývají rozumnou mírou konzumace a zodpovědným chováním,“ říká manažerka značky Fríí Daniela Klančíková. Mezi nejdůležitější aktivity značky Fríí vloni patřily spolupráce s Barum Rally, partnerství s mistrovstvím světa silničních motocyklů Cardion AB Grand Prix, podpora mistrovství v plážovém volejbale 2010, Autoškoly národa či spojení s projektem Pijte s Mírou.

 

ZLATÝ POHÁR PIVEX – PIVO 2011, kde nealkoholické pivo Fríí ocenění získalo, je prestižní a mezi odborníky ceněnou soutěží, protože odborným garantem degustací je Výzkumný ústav pivovarský a sladařský v Praze. Letošního ročníku se účastnilo celkem 19 výrobců piva z České republiky, kteří do soutěže přihlásili 39 značek piv. Soutěž probíhala celkem ve čtyřech kategoriích: světlé výčepní pivo, světlé ležáky, nealkoholické pivo a tmavé ležáky.

 

Soutěž  pivovarští odborníci označují za velmi objektivní, protože se přihlášené vzorky hodnotí anonymně a pod dohledem notáře ve dvou kolech. První kolo se koná v listopadu a druhé v únoru. To zaručuje, že nejde o nahodilé úspěchy a kvalita úspěšných piv je trvalá. Za vyrovnanou kvalitu v obou kolech letošního ročníku se udělovaly certifikáty. V kategorii světlý ležák certifikát získal Březňák Premium.

 

Zdroj: tisková zpráva pivovarů Heineken Čr