Na surf do slunné Kalifornie nebo tisíce zábavných dárků
Atraktivní spotřebitelskou soutěž s názvem „Hledej vzkazy v lahvích!“ připravila značka Zlatopramen 11° pro všechny své příznivce v maloobchodní prodejní síti. Od začátku dubna až do konce května budou moci lidé soutěžit o tři jedenáctidenní zájezdy do Kalifornie pro dvě osoby se školou surfingu. Stačí jen nasbírat jedenáct bodů, odeslat je buď sms zprávou, poštou nebo prostřednictvím internetu a vstoupit tak do slosování o atraktivní hlavní cenu. Vedle toho mohou spotřebitelé získat i tisíce zábavných dárků. Na své si přijdou i uživatelé facebooku. Od pondělka mohou svým známým posílat vtipné vzkazy v lahvi. Na facebooku se budou dále průběžně dozvídat všechny novinky.
„Zapojení do soutěže je velmi jednoduché: pod každým víčkem skleněné půllitrové lahve i pod víčky Maxilahve Zlatopramen 11° lidé najdou unikátní kód. Aby se mohli zúčastnit slosování o hlavní cenu, jedenáctidenní zájezd do Kalifornie se surfařskou školou, musí nasbírat celkem 11 bodů, přičemž kód z půllitrového balení má hodnotu jednoho bodu a ze Zlatopramenu 11° v Maxilahvi dva body. Hlavní výhrou jsou tři zájezdy pro dvě osoby do Kalifornie na jedenáct dní. Výherci se během pobytu zúčastní i školy surfu,“ vysvětluje princip soutěže Karina Klemová, brand group manažerka značek Zlatopramen a Březňák.
Ve hře jsou navíc i tisíce okamžitých výher. V tomto případě spotřebitelé pod víčkem kromě kódu najdou i slovní označení dárku. Pod víčky se tak ukrývá 11 000 létajících talířů, 11 000 látkových plážových kloboučků, dále 1 100 chladicích batohů na pivní lahve a 1 100 sad oblíbené hry Pétanque. „Spotřebitelská soutěž plně koresponduje se zaměřením značky Zlatopramen 11°, která se dlouhodobě profiluje jako pivo vhodné k zábavě s přáteli, na pikniky, grilování či zahradní párty. I proto jsme volili jako okamžité výhry takové dárky, které se k zábavě s přáteli vážou. Celou soutěží pak prostupuje číslovka 11, která ke značce Zlatopramen 11° neodmyslitelně patří,“ vysvětluje Boris Rajdl, manažer značky Zlatopramen 11°.
Na soutěž budou zákazníky lákat soutěžní etikety na všech lahvových baleních značky Zlatopramen 11°, poutače na vstupních branách a turniketech vybraných hypermarketů a další propagační materiály. Připraven je také televizní spot s upoutávkou na soutěž, který na českých televizních kanálech poběží po dobu čtyř týdnů. Na duben i květen jsou pak připraveny i aktivity na internetu, například na Facebooku.
Značka Zlatopramen 11° je tuzemským lídrem jak v segmentu jedenáctistupňového piva, tak v oblasti Maxilahví, tedy pivních obalů ze speciálního plastu. Celkově je Zlatopramen 11° pátá nejprodávanější značka v maloobchodní síti.
Zdroj: tisková zpráva pivovaru Heineken Čr