Heineken zve na rande neotřele – serenádou přesně na míru
S nevšedním způsobem seznámení prostřednictvím facebookové aplikace přichází v předvečer svátku zamilovaných pivní ikona Heineken. Originální muž tak může své vyvolené poslat zábavnou pozvánku na rande v podobě serenády „ušité na míru“. Až do Valentýna rovněž potrvá kampaň The Date, která v kinech před promítáním představuje nový spot s úspěšným mladým mužem v hlavní roli. Spot tematicky navazuje na dřívější úspěšnou kampaň The Entrance. Dále právě včera odstartovala komunikace s českými fanoušky facebookové stránce, patřící Heinekenu. „Zatím máme zhruba 4500 sympatizantů z celé České republiky. Chceme nalákat další, přinášet jim zábavu a hlavně s nimi být v kontaktu,“ konstatuje manažer prémiové značky Heineken v ČR Richard Gažo.
Podstatou facebookové aplikace serenáda je přesvědčení jejích tvůrců, že ženy milují originální muže se skvělými nápady a smyslem pro humor. Heineken se tak chce předvést přesně v takovém světle a představit jiný způsob seznamování, který nepočítá s e-maily, smskami a prostředníky.
Nová aplikace zve na rande skutečně neotřelým způsobem, „ulítle“ a vtipně. Stačí se pochválit (tedy vysvětlit, proč stojíte za pokus), říct, proč se vám líbí právě ta vybraná konkrétní slečna, vymyslet program schůzky a uvést například, co se svou vyvolenou nejraději podniknete. Aplikace si následně uvedená data sama poskládá do serenády, která se zveřejní na zdi objektu zájmu. A pak už záleží jen a jen na obdarované, zda přijme, či odmítne. Aplikace je k dispozici od února na adrese https://www.facebook.com/#!/heineken. „O serenádě se všichni dozvědí také na stránkách vybraných lifestylových časopisů a prostřednictvím youtube na internetu,“ říká Richard Gažo. Kromě toho od včerejška běží soutěž na rádiu Express o legendární Heineken rande. Kdo uslyší v rádiu právě serenádu a zavolá, může vyhrát „perfekt vohoz, limuzínu, luxusní večeři a pětihvězdu hotel.“
Chytlavé melodie v rytmech bollywoodského příběhu, z nichž je serenáda poskládána, nahráli osvědčení interpreti spotů, které každoročně na netu pobaveně sledují miliony uživatelů. Originálním způsobem tak může vzniknout 640 kombinací nejrůznějších krátkých filmů, určených jen a právě pro vyvolený objekt zájmu. Návod k sestavení osobního sdělení je v češtině, zpěvák ho přezpívá v angličtině. Aplikaci vyvinula agentura Wieden+Kennedy Amsterdam, k dispozici je ve dvaceti světových jazycích. V roli zpěváka se představí Jaan Pehechaan Ho, který nazpíval písničky i pro klip The Date. S interprety videa budou moci všichni zájemci interaktivně komunikovat, a to 9. února přes sítě Twitter, Facebook a YouTube.
Zdroj: tisková zpráva pivovaru Heineken Čr