Gambrinus odstartoval nejrozsáhlejší spotřebitelský program v historii české pivní kultury
Gambrinus obohacuje svět českých pivařů. Odstartoval totiž spotřebitelský program s názvem Gambrinus team, který je naprosto nový a který odráží vyvíjející se českou pivní kulturu a charakter pivařů. Ti budou v průběhu celého roku velmi jednoduše získávat tisíce atraktivních dárků, zážitků pro přátele či své oblíbené pivo.
Čeští pivaři se nyní mohou pyšnit tím, že mají nejrozsáhlejší spotřebitelský program v České republice. Opět se tak potvrzuje, že pivo je v České republice stále právem považováno za národní a vysoce oblíbený nápoj. „Čeští pivaři si rádi hrají a sázejí, pijí pivo společně, mají rádi zážitky a historky. Právě na těchto atributech je celý program postaven,“ uvádí Jan Doležel, senior manažer značky Gambrinus.
Program je v mnoha ohledech unikátní. „Na trhu bude bezmála 350 milionů kódů pro získávání bodů do programu. Očekáváme, že během roku rozdáme bezmála 20 tisíc dárků. Principem programu je odměňovat zákazníky za to, co mají rádi a vlastně běžně dělají,“ říká Doležel.
Nový program bude fungovat na jednoduchém principu. Pod víčkem každé lahve a plechovky piva Gambrinus najdou pivaři speciální kódy. Ty po registraci na stránkách www.gambrinusteam.cz a založení osobního účtu budou vkládat do systému, který je přemění na body. Uživatelé za ně budou moci kdykoliv získat oblíbené pivní dárky i hodnotné ceny. „Kromě pořízení například piva, Xboxu s kinectem či fotbalového dresu pro sebe mohou pivaři překvapit oblíbeným pivním dárkem své přátele, nebo s nimi získat zážitkový dárek v podobě návštěvy pivovaru či společný výlet do zahraničí,“ prozrazuje Doležel.
Netradiční pojetí celého programu spočívá nejen v atraktivitě dárků, ale i v jeho samotném nastavení. Program je unikátní v tom, že oslovuje nejen jednotlivce, ale zároveň propojuje i celé skupiny přátel. Ti mohou společně získat a následně si i užít ty nejatraktivnější výhry celého programu. Právě společné zážitky jsou jedním z typických charakterů české pivní kultury a pití piva.
Pro využívání věrnostního programu stačí, když se spotřebitel registruje a vyplní krátký formulář na internetových stránkách www.gambrinusteam.cz. Ihned může čerpat všechny jeho výhody. Systém umožňuje registraci osobám starším 18 let a data z registračních formulářů jsou zpracovávány v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů
Zdroj: tisková zpráva pivovaru Plzeňský Prazdroj