Bernard svým zákazníkům rozumí. Ze Zlatého středníku si odnesl čtyři ocenění.

02.06.2011 18:12

 

Rodinný pivovar Bernard získal v soutěži o nejlepší firemní periodika Zlatý středník 2010 ocenění za nejlepší B2C magazín Vlastní cestou a webovou prezentaci. Zvláštní cenu Marketingového klubu České republiky pak obdržel BERNARD za magazín Vlastní cestou a třetí místo v nově vzniklé kategorii Zlatá litera, která hodnotí kvalitu a obsah textů.

Tradiční oborová soutěž o nejlepší firemní periodika Zlatý středník zná své vítěze pro rok 2010. V množství ocenění uspěl Rodinný pivovar Bernard, který si odnesl hned čtyři. „Zlatá“ ocenění získal za svůj magazín Vlastní cestou a webové stránky, které letos prošly radikální změnou. 

„Ocenění si velice vážíme. Je to pro nás pozitivní zpětná vazba, že si dáváme velice záležet nejen na kvalitě našeho piva a jeho servisu, ale také na samotné prezentaci značky a schopnosti komunikovat s našimi zákazníky,“říká marketingový ředitel pivovaru Tomáš Lipták. Redesign webu má podle Liptáka za cíl podpořit image a budování kultu značky.

Anketa Zlatý středník je odborníky považována za nejprestižnější hodnocení firemních tiskovin a internetových stránek v České republice.

 

 

Zdroj: tiskova zpráva pivovaru Bernard