Zkuste štěstí v soutěži o lístky na beznadějně vyprodané fotbalové utkání FC Viktoria Plzeň vs. FC Barcelona

25.10.2011 13:33

Už jen několik málo dnů zbývá do možnosti zapojit se do soutěže o lístky na sportovní svátek roku: beznadějně vyprodané fotbalové utkání FC Viktoria Plzeň a FC Barcelona, které se bude hrát v pražském Edenu. Všichni zájemci starší osmnácti let mohou zkusit štěstí v tipovací soutěži, která stále běží na webových stránkách www.heineken.cz. Uzávěrka je 27. října 2011 ve 14:00 hodin.

Účast v tipovací soutěži je jednoduchá. Stačí odpovědět na otázku Kolik půllitrů piva značky Heineken se prodalo na celém světě v roce 2010? Soutěžící svůj tip spolu se jménem, datem narození a kontaktními údaji vyplní do jednoduchého formuláře na webových stránkách a odešle. „Lístky jsou určeny celkem pro pět účastníků soutěže, kteří zašlou správnou odpověď nebo se jí nejvíce přiblíží. Každý z nich dostane dvě vstupenky na fotbalové utkání FC Viktoria Plzeň a FC Barcelona. Duel fotbalisté sehrají na domácí půdě 1. listopadu 2011,“ přibližuje pravidla soutěže manažer značky Heineken Richard Gažo. Heineken jako partner Ligy mistrů internetovou soutěž pořádá, jejími mediálními partnerem jsou Fajn radio a Hitrádio.

Pro fandy fotbalu, kteří se nedostanou na stadion, si Heineken připravil tipovací soutěž ve vybraných restauracích, která se uskuteční v den zápasu. Každý, kdo si koupí pivo Heineken, může tipovat konečný výsledek zápasu FC Viktoria Plzeň vs. FC Barcelona. Stačí zapsat do tipovací listiny jméno a příjmení a předpokládaný výsledek. Značkové tričko Heineken vyhraje soutěžící s nejpřesnějším tipem.

Liga mistrů o pohár UEFA je prestižní fotbalová soutěž globálního významu. Každý zápas sleduje v průměru neuvěřitelných 150 milionů diváků ve 220 zemích světa. Zahájení letošního ročníku 2011 UEFA Champions League Trophy Tour se uskutečnilo v únoru ve Švýcarsku. Zástupci Heinekenu a UEFA tehdy trofej před zraky fotbalových ambasadorů Marcela Saillyho  a Grahama Le Sauxe na začátku několikaměsíční tour představili zástupcům tisku. Celosvětovým sponzorem Ligy mistrů je Heineken už řadu let. 

Pivo značky Heineken s původem v Amsterodamu patří mezi ikony mezi pivními značkami všude ve světě. Prosazuje se na trzích ve více než 170 zemích světa. Denně se prodá 25 milionů piv této značky. Heineken je významným partnerem prestižních sportovních klání, mezi ně patří například Liga mistrů, ale také hudebních festivalů a filmu.

 

Zdroj: tisková zpráva pivovaru Heineken Čr