Rozdáváme klíče k pořádné chuti pořádné krušovické Desítky a Dvanáctky. Na pivo vyrazí 45 000 lidí

22.07.2012 14:51

Zveme všechny do krušovických hospod, aby ochutnali pořádnou Desítku a Dvanáctku! Tento vzkaz spolu s nadcházejícím létem posílá svým příznivcům pivovar Krušovice. Klíčem k pořádné chuti krušovického piva se stane opravdový klíč se dvěma žetony, který zájemci budou získávat od promo hlídek. Žetony v restauracích, označených samolepkami, promění za dvě piva. Klíč-otvírák zůstane obdarovanému. Akce startuje dnes, 12. července.

 
Rozdáváním klíčů krušovický pivovar navazuje na loňské úspěšné marketingové akce, konkrétně na první pivní referendum v dějinách.
 
„Také letošní akce bude pro spotřebitele nepochybně přitažlivá. V období mezi 12. červencem a 26. srpnem, tedy po dobu 45 dnů, rozdá pět našich promo hlídek celkem 45 000 klíčů se žetony k odběru pořádné krušovické Desítky a pořádné krušovické Dvanáctky ve vybraných restauracích. Dvě hlídky budou za svými štamgasty jezdit historickým autobusem Škoda RTO. V červenci navštíví zejména oblast středních Čech, v srpnu se vydají i do vzdálenějších regionů České republiky,“ přibližuje akci manažerka značky Krušovice Hana Fenclová. Štamgasti mohou hlídky vyhlížet na nejrůznějších místech: ve městech, obcích, obchodních centrech, místech spojených s víkendovými pobyty i na různých akcích, kde se krušovická piva čepují. „Klíč k pořádné chuti krušovického piva ovšem není úplně „zadarmo“ – aby ho zájemce získal, musí si odemknout správnou odpověď,“ naznačuje pravidla hry Hana Fenclová. Spolu s klíčem zákazníci dostanou leták s potřebnými informacemi a přehledem krušovických hospod. Informace o plánovaných trasách i detailní pravidla si mohou uživatelé webu vyhledat na adrese www.krusovice.cz.
 
Na všech stanovištích se lidé mohou těšit i na různé atrakce. U 3D foto stěny se mohou nechat vyfotografovat při výjezdu z pivovaru na historické motorce JAWA. To je přesně ta, na které jezdí krušovičtí sládci Tomáš Kosmák a Václav Kloub a v televizní reklamě zjišťují, zda Krušovice chutnají jako tenkrát. Další televizní spot s oběma protagonisty informují i o akci s rozdáváním klíčů. Reklama se od 9. července vysílá na TV Nova, Prima a Barrandov.
 
Před rokem během referenda krušovické hlídky v historických autech a cisternách během třiceti dní navštívily 300 míst v České republice. Cílem referenda bylo zjistit, zda pořádná krušovická Desítka a Dvanáctka chutnají jako v době největší slávy krušovických piv, tedy osmdesátých letech minulého století. Pořádnou krušovickou Desítku a Dvanáctku navařil vrchní sládek pivovaru v Krušovicích Tomáš Kosmák. Emeritní sládek Václav Kloub pak potvrdil, že obě piva, vařená na poctivých 10,2° a 12,2°, opravdu chutnají jako tenkrát. Výsledek referenda byl jednoznačný: obě piva chutnala 97 procentům oslovených.
 
 
Historie pivovaru v Krušovicích sahá do hluboké minulosti. Jako jediná česká pivní značka byl pivovar po sto let ve vlastnictví české královské koruny, když jej v roce 1583 koupil král český a císař římský Rudolf II. Krušovičtí sládci pivo vaří bez přerušení letos rovných 430 let. Při výrobě používají ty nejlepší suroviny: žatecký chmel, křivoklátskou vodu a kvalitní odrůdy českých a moravských sladů. Krušovická piva se pravidelně umisťují na předních příčkách v degustačních soutěžích, mezi nejvýznamnější ocenění patří první místo pro Krušovice Černé na soutěži World´s Best Beers v Londýně. Do portfolia krušovického pivovaru dále patří světlé výčepní pivo Mušketýr vařené ze čtyřech druhů sladů, polotmavý 13° speciál Malvaz a především pořádná krušovická Desítka a Dvanáctka.
 
Zdroj: tisková zpráva pivovaru Heineken Čr