V nové sezóně Braník odměňuje i pomáhá. Akce „3 fláky krkovice za 40 víček“ potěší věrné zákazníky a vybraná víčka poslouží dobročinným účelům.

20.04.2013 02:12

• 35 tun lahodné krkovičky získají zákazníci Braníku za odevzdaná pivní víčka • Z vybraných víček vzniknou pomůcky například pro výcvik asistenčních psů • Balené pivo Braník patří mezi jedno z nejprodávanějších piv v České republice

 Piva značky Braník dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější a nejprodávanější balená piva v České republice a tvoří významnou část produkce společnosti Pivovary Staropramen. Tato velká česká pivní značka, která v loňském roce překročila hranici jednoho milionu prodaných hektolitrů, nyní dostane i významnou marketingovou podporu v podobě zákaznické akce nazvané „3 fláky krkovice za 40 víček“ spojující tradiční marketing se zodpovědnostním projektem. Aktivita bude podpořena reklamními spoty, které se od 8. dubna začnou objevovat v programu televize Prima.

„Spotřebitelé piv značky Braník patří mezi ty nejvěrnější. A my jsme se rozhodli jejich věrnost prostřednictvím akce „3 fláky krkovice za 40 víček“ nyní  odměnit. Pomalu nastává období, kdy lidé začnou na zahrady stěhovat své grily, a proto jsme si jisti, že náš dárek v podobě marinovaných vepřových krkoviček o váze až tři čtvrtě kilogramu s radostí uvítají,“ říká Markéta Leitnerová, manažerka značky Braník

Na lákavou odměnu se v následujících měsících mohou těšit ti, kdo v období od 1. 4. až do 30. 6. 2013 nasbírají 40 červených víček s logem grilovacího náčiní z lahvových piv Braník Světlý, Jedenáctka a Ležák nebo Braník Světlý v PET lahvi. Víčka je následně potřeba přinést do výdejních míst partnerů akce, předních českých výrobců uzenin Zeman a Makovec. Seznam je zveřejněn na internetových stránkách www.branik.cz . Zde bude požadované množství soutěžních víček se symbolem grilovacího náčiní směněno za balení marinované krkovice. Celkem jich bude vydáno až 50 tisíc.

Akce s pivy značky Braník nejen baví, ale také pomáhá.

Všechna vybraná víčka, a to jak z PET lahví tak klasických vratných lahví, budou v rámci dobročinného projektu „Sbírej víčka, postavíme…“ použita na výrobu originálních mobilních výcvikových pomůcek pro nácvik pomoci asistenčních psů organizace Helppes. Druhým subjektem, kterému bude poskytnuta pomoc, je domov Sue Ryder pečující o seniory, kteří potřebují v důsledku nemoci či vysokého stáří pomoc druhých. A v neposlední řadě bude díky víčkům vybaveno rozlehlé venkovní hřiště v mateřské škole Lechoviczowa v Ostravě.

„Projekt „Sbírej víčka, postavíme…“ jsme zahájili už v minulém roce, kdy se ho účastnili především zaměstnanci společnosti Pivovary Staropramen. Podařilo se vybrat 490 kg umělohmotných víček, která pak posloužila k výrobě hracích prvků na vybraných dětských hřištích. Nyní do toho projektu prostřednictvím aktivity značky Braník zapojíme i naše spotřebitele,“ říká Edita Šilhánová, ředitelka oddělení vnějších vztahů společnosti Pivovary Staropramen.

Marketingová podpora akce zahrnuje televizní reklamní spot, jehož režie se opět ujal Petr Čtvrtníček, který staví na konceptu „Jarní úklid dřeva“. Produkci zajistila společnost Film servise, kreativni agenturou je Jazz Communication. Design promočnich obalových materialů navrhla agentura UNITY design, promotion realizovala agentura Ritual.

 

Zdroj: tisková zpráva pivovarů Staropramen