Značka Zlatopramen v Maxilahvi: jasný lídr ve své kategorii

31.01.2011 15:47

Pivní značka Zlatopramen nadále posiluje svoji pozici na maloobchodním trhu. Daří sem jí jak v segmentu jedenáctistupňových piv celkově, kde za rok 2010 vybojovala v maloobchodní síti celkový tržní podíl 4,8 %   ale zejména boduje v kategorii piva baleného v moderních maxilahvích, přičemž jeho prodeje představují více než polovinu piva prodaného v tomto obalu  – konkrétně 52%.

 

V rychle rostoucím novém obalovém segmentu piva se Zlatopramen v Maxilahvi stal v loňském roce jasným lídrem. Na celkovém maloobchodním prodeji piva v tomto typu obalu se Maxilahev jedenáctistupňového Zlatopramene podílela více než 52 %. Jednoduše řečeno: ze všech plastových lahví s pivem, které si spotřebitelé v obchodech vloni koupili domů, byla více než polovina značky Zlatopramen. To současně představuje navýšení prodeje Maxilahve Zlatopramen oproti roku 2009  téměř dvojnásobně.

 

„Naše průzkumy ukázaly, že spotřebitelé oceňují zejména praktičnost obalu. Maxilahev je nerozbitná, dá se znova zavřít a uložit v chladničce. Konzumenti oceňují také fakt,  že inovativní obal Maxilahve zaručuje dlouhodobou vysokou kvalitu a stabilitu piva,“ říká brand manažer značky Zlatopramen Boris Rajdl.

 

Maloobchodní prodej piva v této kategorii v roce 2010 znatelně posílil. Tento typ moderního balení piva dosáhl celkem 7,6 % tržního podílu z celkových prodejů piva v obchodech. Oproti roku 2009 to představuje zvýšení o 4,3 %.

 

Spotřebitelské průzkumy podle Borise Rajdla potvrdily rostoucí znalost značky u konzumentů. „Maxilahev spotřebitelé přivítali jako moderní a dynamický obal. Považují ho za uživatelsky příjemné a přitom kvalitu garantující východisko především pro chvíle, kdy se baví s kamarády,“ dodává Boris Rajdl. Ostatně i reklama na Zlatopramen  v Maxilahvi se od samého začátku nese v duchu hesla „O stupeň lepší zábava“,  což potvrdila i poslední letní kampaň.

 

Jedenáctistupňová piva všeobecně vloni spotřebitelům chutnala a v maloobchodní síti jich nakoupili více než v předchozím roce. V porovnání s rokem 2009 se tak jejich podíl na celkovém maloobchodním prodeji piv zvýšil z  10 % na 13 %. Zlatopramen v kategorii jedenáctistupňových piv na maloobchodním trhu jednoznačně vede, v roce 2010 tato značka získala 37 % podíl na maloobchodním prodeji. „Celkově je Zlatopramen pátá nejprodávanější pivní značka v maloobchodní síti,“ shrnuje úspěchy Boris Rajdl.

 

Zdroj: tisková zpráva pivovarů Heineken Čr
http://www.heinekenceskarepublika.cz/cz/tiskove-centrum/tiskove-zpravy/2011/240